събота, 28 януари 2012 г.

Педагогика, фотография и още разни работи

Днес забелязах, че броячът в блога ми е посочил 25 000 посещения само от България. Това ми дава пореден повод за размисъл и търсене на отговори на въпросите: Какво представлява моя блог? Защо го четат? Кой го чете? Какво ме мотивира да го поддържам и др. подобни.
Опитвайки се да го анализирам, ми става ясно че той не влиза в категорията тематичен, научен или популяризаторски. Трудно ми е да го определя, защото в него публикувам доклади на научни конференции, които се отпечатват след време; мои статии от списания; снимки от моите пътувания у нас и в чужбина; препратки към интересни статии и материали от други автори, които намирам за значими; размисли; отзиви за събития, в които съм участвала и разни други работи.

Няма коментари: