ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ, КОНСУЛТАЦИИ И ТРЕНИНГ ZS КОНСУЛТ
и
ДРУЖЕСТВО НА ПСИХОЛОЗИТЕ В БЪЛГАРИЯ
организират
СЕДМА
МЕЖДУНАРОДНА ПРОЛЕТНА КОНФЕРЕНЦИЯ
„ИГРАТА В
РАБОТАТА НА УЧИТЕЛЯ”
14-19. 04. 2016 год.
КК „Боровец“
(Хотел „Айсберг“) 4* и гр. Атина (Гърция)
Официални
езици на конференцията ще бъдат български и английски.
Играта в различните ѝ форми има многообразен
ефект и въздействие – когнитивно, социално, емоционално и мотивиращо върху
различни сфери от човешкия живот и развитие както при децата, така и при
възрастните.
СЕДМАТА МЕЖДУНАРОДНА
ПРОЛЕТНА КОНФЕРЕНЦИЯ има за цел да бъдат събрани и представени актуални научни
изследвания и добри практики, свързани със същността на играта и приложението ѝ
в процеса на обучение и възпитание на децата и учениците от всички степени на
образование.
Поканват се за участие педагози, психолози, представители на държавните и
общински административни институции, отговарящи за образованието, на висшите
училища и научните институти, на синдикатите на българските учители, на
неправителствени организации, ресурсни центрове, детски комплекси, медии и
всички, интересуващи се от темата.
В хода на конференцията ще бъдат представени доклади и съобщения, постери и
изложби с фотоси, видеоклипове и др. Приоритет при представяне на материали от
учителската колегия ще бъдат такива, ПРЕДСТАВЯЩИ ДОБРИ ПРАКТИКИ И СОБСТВЕНА
ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА РАБОТА ПО ТЕМАТА.
В хода на
конференцията ще бъдат организирани уъркшопове
и тренинги в помощ на колегията:
1. Как да проведем тиймбилдинг с ученически клас?
– работа за подобряване на груповата динамика в паралелките.
2.
Играта в помощ на учителя за преодоляване на предизвикателното поведение и
негативизма на учениците и мотивирането им за учебен труд
3. Виртуални образователни игри и приложението
им в процеса на обучение и възпитание
4. Дислексията – дар или проблем
Гостуващи лектори от чужбина също ще проведат
тренинг-семинари по актуални въпроси, свързани с темата на конференцията.
Всички
участващи в конференцията доклади и съобщения ще бъдат публикувани в сборник, който
ще излезе от печат преди конференцията.
ДОКЛАДЪТ ОТ НАЙ-ГОЛЯМ
ИНТЕРЕС И С НАЙ-ГОЛЯМ ПРИНОС ПО ТЕМАТА ЩЕ ПОЛУЧИ СПЕЦИАЛНАТА НАГРАДА „КРИСТАЛНА СОВА” И ЕКСКУРЗИЯ В ЧУЖБИНА.
Изисквания
към докладите:
1.
Материалите в цялостния им обем (до 8 страници формат А5, включително
литературата, графики и таблици, WORD, шрифт Times New Roman 11 (само заглавието да е с главни
букви, шрифт Times New Roman 12, BOLD), размер на наборното поле 11.3 Х 16.2
см, разред 1, двустранно подравняване (Justified), отстъп на новия ред 1,25, без разстояние между абзаците,
без използване на цветове в диаграмите, а различен вид щрих, двете имена на автора/авторите със съответните титли,
институция, която представляват, населеното място да са изписани непосредствено
след заглавието с шрифт Times New Roman 11, наклонен (Italic), над доклада да не се поставя лого на учебното
заведение или организацията, страниците да не се номерират, литературата да
бъде посочена в края, а не под линия, номерирана с арабски цифри, без
съкращения на имената в текста) следва да се изпратят на организатора НЕ ПО-КЪСНО ОТ 29 ФЕВРУАРИ 2016г.
2. Материалите, които са
приготвени само за презентация и чиито автори желаят те да бъдат включени в
сборника, да ги представят и във вид за печат, отговарящ на горепосочените
изисквания.
3.
Материалите да не са били
публикувани в списания и сборници от други конференции и конгреси!
4. Всички доклади да бъдат
изчистени от смислови, печатни и пунктуационни грешки.
5. Всички материали, заявени
за участие ще бъдат разгледани в 7-дневен срок от постъпването им и ще бъдат
определени тези, които ще се презентират на конференцията.
Материали, които не
отговарят на изискванията в т.1 и т.2 или не са в съответствие с темата на
конференцията няма да бъдат разглеждани и авторите им ще бъдат уведомени.
6. Всички доклади и съобщения следва да бъдат представени на
конференцията в резюме. Четене на
доклади няма да бъде допускано.
Време за презентация:
- за основните доклади – до 20 минути;
- за секционните доклади и
съобщения – до 8 минути.
7. Всеки автор представя
материала си лично или чрез компетентно по темата лице.
За участниците в
конференцията ще бъде организирано посещение
на Двореца „Царска Бистрица“ и всички участници ще бъдат поканени на Пролетна дискотека.
Такси за участие:
- за слушатели –
до 11.03.2016 год. – 75 лв.
-
до
31.03.2016 год. – 85 лв.
-
след 31.03.2016 год. – 100 лв.
- за докладчици – до
11.03.2016 год. – 90 лв.
–
до 31.03.2016 год. – 100 лв.
– след 31.03.2016 год. – 115
лв.
Таксата включва:
- осигуряване
на зали и оборудване;
- организационно
обезпечаване на конференцията;
- публикация на
материала в сборника /за докладчиците/;
- участие в
уъркшоповете и тренингите;
- кафе-паузи;
- материали;
- вход за
Двореца „Царска Бистрица“
- вход за
Пролетната дискотека
В случай, че даден
доклад или презентация е разработена от няколко автори и на конференцията
желаят да присъстват повече от един от тях, се заплаща една пълна такса за
участие, а останалите съавтори заплащат такса като слушатели.
В случай, че два или повече доклада
или презентации са представени от един и същ участник, се заплаща пълна такса
за участие за всеки доклад.
Настаняване:
Настаняването ще бъде в хотел
„Айсберг“ – 4* в стаи с 2 легла.
Цена за 1 нощувка със закуска,
обяд и вечеря на участник в двойна стая: 75 лв.
Цената за настаняване и хранене е
същата и за придружаващи лица. Желаещите от тях да участват в посещението на
Двореца „Царска Бистрица“ и Пролетната дискотека доплащат 10 лв.
За
участниците в конференцията ще бъде организиран
транспорт по линия Варна-Бургас-КК „Боровец“
САМО В ЕДНАТА ПОСОКА. Транспортът ще може да бъде ползван и от участници от
Карнобат, Сливен, Ямбол, Нова Загора, Стара Загора, Пловдив и Пазарджик от
разклоните за съответните населени места по автомагистрала „Тракия“.
Цена на транспорта в едната посока е както следва:
- от
Варна – 40 лв.
- от
Бургас и Карнобат – 35 лв.
- от
Сливен, Ямбол и Нова Загора – 30 лв.
- от
Стара Загора – 25 лв.
- от
Пловдив и Пазарджик – 15 лв.
От този транспорт за връщане ще могат да се възползват участниците,
които ще пътуват до Атина при същите ценови условия.
Ще бъде
организиран също така и транспорт от
София в района на Централна жп гара и Централна автогара на 14.04.2016 до КК „Боровец“ и
обратно на 16.04.2016.
Цена на
транспорта в едната посока: 10 лв.
Часовете на
отпътуване ще бъдат определени допълнително.
Сумите за таксата за
конференцията, за настаняването, храненето и транспорта /ако тези услуги са
пожелани/ следва да бъдат преведени по банков път като обща сума като за основание за плащането бъде посочено „такса за участие в конференция на 14-16.04.2016 год.
на........................... /трите имена и представлявана организация/”.
Банкова сметка: BG76PRCB92301016931118 BIC:
PRCBBGSF
Прокредитбанк
АД
ЗЕТ ЕС
КОНСУЛТ ЕООД
В рамките на
конференцията, от 17 до 19.04.2016 се организира обмяна
на опит в гр. Атина (Гърция) с посещение на училище и детска градина.
В културната програма са включени:
обиколка на забележителностите на Атина и посещение на Акропола, посещение на
Делфи при връщането към България.
Такса: 260 лв.с 2 нощувки
със закуска
Подробности по
пътуването и програмата се предоставят отделно.
Транспортът, нощувките и
културната програма в Атина се организират от лицензирания туроператор
„АЛМА-СВ” – Варна /лиценз № 1467/
Сумата за таксата за участие в
обмяната на опит следва да бъде заплатена по банков път като за основание за
плащането бъде посочено „такса за
участие в обмяна на опит на 17-19.04.2016 год. на........................... /трите
имена и представлявана организация/”.
Банкова сметка: BG76PRCB92301016931118 BIC:
PRCBBGSF
Прокредитбанк АД
ЗЕТ ЕС КОНСУЛТ ЕООД
Заявки за
участие/по образец/ се изпращат на е-mail aдресите на Центъра – office@zsconsult.com и zsconsult@gmail.com.
След потвърдителен е-mail от организатора се заплащат
съответните такси за участие в конференцията, както и тези за участие в
обмяната на опит /ако участникът желае да
се присъедини към мероприятието/. Заплащането се извършва само по банков
път.
Допълнителна
информация може да бъде получена на е-мейл адресите на Центъра за обучение,
консултации и тренинг ZS Консулт:
office@zsconsult.com и
zsconsult@gmail.com, GSM 0879 64 30 31 и 0896 28 66 22 .
Съобщения от
оперативен характер относно организацията на конференцията ще се публикуват
регулярно във FACEBOOK
СТРАНИЦАТА на СЕДМАТА МЕЖДУНАРОДНА ПРОЛЕТНА КОНФЕРЕНЦИЯ.
Лидия Йорданова
Управител
Няма коментари:
Публикуване на коментар