ЦЕНТЪР ЗА
ОБУЧЕНИЕ, КОНСУЛТАЦИИ И ТРЕНИНГ ZS КОНСУЛТ
ДРУЖЕСТВО НА ПСИХОЛОЗИТЕ В БЪЛГАРИЯ
СЪС СЪДЕЙСТВИЕТО НА РИО - ВАРНА
организират
ПЕТА ЮБИЛЕЙНА ПРОЛЕТНА НАЦИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ
„ПРОФЕСИОНАЛНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ НА УЧИТЕЛЯ”
21-24.03.2014 год.
гр.Варна
/СОК Камчия” в КК„Камчия”/
ПЕТАТА
ЮБИЛЕЙНА ПРОЛЕТНА НАЦИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ има за цел да бъдат събрани и
представени актуални изследвания и добри практики, свързани с професионалната компетентност на учителя във всичките и компоненти и аспекти и нейното
усъвършенстване:
- специална и дидактико-методическа
компетентност, свързани с научните основи на учебните дисциплини и с използването
на иновативни методи, прийоми и подходи в работата в различните етапи на
образование и по различните учебни дисциплини;
- социално-комуникативна
компетентност – умения за изразяване на лична позиция по различни въпроси, за
работа в екип, за комуникация с другите участници в образователно-възпитателния
процес, с административните ръководители и обществеността;
- компетентност, свързана със
самопознание и личностно развитие;
- квалификации и кариерно
развитие.
Поканват се за участие педагози, психолози, представители на държавните и
общински административни институции, отговарящи за образованието и труда, на синдикатите
на българските учители, на висшите училища, на неправителствени организации,
ресурсни центрове, детски комплекси, медии и всички, интересуващи се от
проблема.
В хода на конференцията ще бъдат представени доклади и съобщения, постери и
изложби с фотоси, видеоклипове и др., като приоритет при представяне на
материали от учителската колегия ще бъдат такива, ПРЕДСТАВЯЩИ
ДОБРИ ПРАКТИКИ И СОБСТВЕНА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА РАБОТА ПО ТЕМАТА.
В научното ръководство на конференцията участват: проф. д-р Нели Бояджиева – СУ „Св. Климент
Охридски”, д-р Пламен Димитров
– председател на
Дружеството на психолозите в България, доц. д-р Янка Тоцева – Европейски политехнически университет, доц. д-р Райна Захариева – Департамент
за информация и усъвършенстване на учителите при СУ „Св. Климент Охридски.”
Докладите и
научните съобщения ще бъдат разпределени в
2 или 3 секции според броя и съдържанието.
В хода на конференцията ще бъдат организирани уъркшопове и тренинги в помощ на
колегията:
- „Ключовото място на
екипната работа в училище” с водещ д-р Пламен
Димитров – председател на Дружеството на психолозите в България
- „Музиката като терапевтично средство в личния и професионален живот на учителя" с водещ Райна Хинчева – асистент-преподавател в Национална Музикална Академия "Проф. Панчо Владигеров", музикотерапевт
-
„Реч, невербална изява и харизма на учителя” с водещ Лидия Йорданова –
Център за обучение, консултации и тренинг ZS Консулт
Като форма за обмен на мнения, свързани с
квалификацията на учителите и анализа им, ще бъде организирано „Световно кафене – Камчия 2014” на тема: „Квалификацията на учителя –
задължителна необходимост или необходимо задължение”. По време на събитието
се планира да се осъществи Скайп връзка с представители на
образователни институции от други държави за обмен на информация относно
квалификационните дейности при тях.
Идеите в
представените доклади, резултатите от изследванията, мненията и становищата,
изразени по време на конференцията и добрите практики ще бъдат обобщени и
финалният документ ще бъде предоставен на вниманието на всички отговорни
институции и на медиите.
Всички
участващи в конференцията доклади и съобщения ще бъдат публикувани в сборник. Докладът
с най-голям принос по темата и този, отразяващ добра практика от най-голям
интерес ще получат специалната награда
„Златно зърно” и екскурзия до съседна държава.
Изисквания към докладите:
1. Материалите в цялостния
им обем/до 8 страници формат А5, включително литературата,
графики и таблици, WORD, шрифт Times New Roman 11/само
заглавието да е с главни букви, шрифт Times New Roman 12, BOLD/, размер на
наборното поле 11.3 Х 16.2 см, разред 1, двустранно подравняване/Justified/, отстъп на новия ред 1,25,
БЕЗ РАЗСТОЯНИЕ МЕЖДУ АБЗАЦИТЕ, без използване на цветове в диаграмите, а
различен вид щрих, двете имена на
автора/авторите със съответните титли, институцията, която представляват,
населеното място да са изписани непосредствено след заглавието с шрифт Times New
Roman 11, наклонен /Italic/, над доклада да не се
поставя лого на учебното заведение или организацията, страниците да не се
номерират, литературата да бъде посочена в края, а не под линия/ следва да се изпратят
на организатора не по-късно от 5 март.
Материалите, които са приготвени само за презентация и чиито автори желаят те
да бъдат включени в сборника, да ги представят и във вид за печат, отговарящ на
посочените условия.
2. Всички доклади да бъдат
изчистени от смислови, печатни и пунктуационни грешки.
3. Всички материали, заявени
за участие ще бъдат разгледани в 7-дневен срок от постъпването им и ще бъдат
определени тези, които ще се презентират на конференцията. Материали, които
не отговарят на изискванията в т.1 и т.2 или не са в съответствие с темата на
конференцията няма да бъдат разглеждани и авторите им ще бъдат уведомени.
4. Всички доклади и
съобщения следва да бъдат представени на конференцията в резюме.
Време за презентация:
- за основните доклади - до 20 минути;
- за секционните доклади и
съобщения – до 8 минути.
5. Всеки автор представя
материала си лично или чрез компетентно по темата лице. Материалите на автори,
които не се явят за представянето им или не осигурят лице, което да ги представлява,
няма да бъдат отпечатани в сборника.
Такси за участие: - за докладчици – до 12. 03. 2014 год. – 80 лв. след 12. 03. 2014 год. – 90 лв.- за слушатели - до 28.02.2014 год. – 55 лв. след 28.02.2014 год.– 65 лв.
Таксата включва:
- осигуряване
на зали и оборудване;
- организационно
обезпечаване на конференцията;
- публикация на
материала в сборника /за докладчиците/;
- участие в
уъркшоповете и тренингите;
- 2 кафе-паузи;
-
материали.
В случай, че даден
доклад или презентация е разработена от няколко автори и на конференцията
желаят да присъстват повече от един от тях, се заплаща една пълна такса за
участие, а останалите съавтори заплащат такса като слушатели. В случай, че два или
повече доклада или презентации са представени от един и същ участник, се
заплаща пълна такса за участие за всеки доклад.
Настаняване:
Настаняването ще се извършва във
вилното селище „Пирин”, което се намира на територията на СОК „Камчия” в стаи
или студия с 2 легла.
Пакетна цена за нощувка, закуска,
обяд, вечеря: 65 лв. на човек на ден
/В пакетната цена е включено
ползването на басейн и фитнес./
Цена за вечеря на 21.03. и обяд
на 22.03.: 35 лв. на човек
Транспорт: За
участниците в конференцията е организиран безплатен транспорт Варна – КК „Камчия”
– Варна на 20, 21 и 22 март в определени часове.
Сумите за таксата за конференцията и
за настаняването /ако има такова/ и храненето следва да бъдат преведени по
банков път като обща сума като за
основание за плащането бъде посочено „такса
за участие в конференция на 21 - 22. 03. 2014 год.
на........................... /трите имена и представлявана организация/”.
Банкова сметка: BG76PRCB92301016931118 BIC:
PRCBBGSF
Прокредитбанк
АД
ЗЕТ ЕС КОНСУЛТ ЕООД
На участниците в
конференцията ще бъде предложено да разгледат целия Санаторно-оздравителен
комплекс „Камчия” с базите за отдих и
обучение, уникалния спортен комплекс, както и Авиокосмическия център с музея на
космонавтиката и космическата капсула и Планетариума.
Такса за посещение на Авиокосмическия
център: 5 лв. /Ще се заплаща на място./
ОБМЯНА НА
ОПИТ В ИСТАНБУЛ
В рамките на конференцията, на 23
и 24. 03 се организира обмяна на опит в Истанбул, където ще се проведе среща с
представители на районен инспекторат по образованието и ръководството и учители
от общообразователно училище. Програмата за пътуването се предоставя отделно.
На всички, които ще отпътуват от
Варна на 25. 03 след посещението в Истанбул по желание ще бъде осигурен хотел в
центъра на Варна на цена 23 лв. за нощувка в стая с 2 легла.
Транспортът, нощувката и
културната програма в Истанбул се организират от лицензирания туроператор „АЛМА-СВ”
– Варна /лиценз № 1467/
Сумата за таксата за участие
в обмяната на опит следва да бъде заплатена по банков път като за основание за
плащането бъде посочено „такса за
участие в обмяна на опит на 23 и 24. 03. 2014 год.
на........................... /трите имена и представлявана организация/”.
Банкова
сметка: BG76PRCB92301016931118 BIC:
PRCBBGSF
Прокредитбанк АД
ЗЕТ ЕС
КОНСУЛТ ЕООД
След потвърдителен е-mail от организатора се заплащат
съответните такси за участие в конференцията, както и тези за участие в обмяната
на опит /ако участникът желае да се
присъедини към мероприятието/. Заплащането се извършва само по банков път.
Допълнителна информация може да бъде получена на GSM 0879 64 30 31 и 0896 28 66 22 (Лидия Йорданова)
Няма коментари:
Публикуване на коментар