четвъртък, 27 септември 2012 г.

На конгрес в Турция

I. International Balkan Congress was held between September 24 and 26, 2012 in Süleyman Şah University, Istanbul


Конгресът беше подчинен на темата:Yesterday, Today, Tomorrow and the Chance.


Организацията беше перфектна.

Имаше над 200 участници от над 10 страни. 



Аз представих едно изследване проведено съвместно с доц. Ванче Бойков от Университет в Ниш относно използването на интерактивни компютърно-базирани технологии от учителите в България и Сърбия и възможностите за квалифициране в тази област, които се предлагат в двете съседни страни.

1 коментар:

море в турция каза...

Дано по често организират подобни конгреси, както този на тема и подчинен на - Yesterday, Today, Tomorrow and the Chance.Има какво д се развива по нея и ми идват доста предложения на ум,които могат да бъдат от полза!Хубаво е , че организацията е била перфектна, много жалко, че не съм анаучила за конгреса по от рано за да се питам и аз да участвам в него, но както се казва опитай пак, следващият път дано и аз съм на линия.Имало е над 200 участници от над 10 страни, било е страшно интересно,благодаря за статията и информацията която ни дадохте.